1 dec

idag är det 24 dagar kvar till jul och tills ebbis är sex månader!

morgonen började med ett besök hos britta och arvid!

kompisen arvid!
det var trevligt, skönt att kommma ut ibland :)
hittade lite recept i en tidning på julgodis som jag blev sugen på!
får bli en bakdag snart!

får ju inte missa julkalendern ikväll! inte för jag vet vad det e för någon i år!
men e ju lite tradition att kolla!

tror ebba sitter snart själv!
 
på god väg iallafall



håller stadigt i tårna!

imorgon måste jag till stan och köpa lampor till mina ljusstakar! och handla lite! kanske får ta mig en tur till jobbet och sola lite, det finns nog mkt att göra! ne nu ska jag leta recept och hänga tvätt!

TJO


Kommentarer
Postat av: Britta & Arvid

Ja det var kul att ni ville komma hit och hälsa på oss.

2008-12-01 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0