2 veckor kvar

idag e det två veckor kvar till julafton, känns inte som det men!
har inte fått den riktiga julkänslan än, väntar på snön och så vill jag ha lite mera tomtar i lägenheten !
är inte riktigt klra med mina julklappar! vill åka till karlstad när jag fått pengar, ska till näl den 18 så det kanske blir trollhättan istället då!

vill ha hit mina tvbänkar oxå! monica ! grr..

ser framemot lördag! ska bli trevligt.. hoppas jag
har köpt mig en söt liten röd klänning!




lollo ska komma idag , ska hjälpa henne och färga håret!
skedde visst en olycka när hon gjorde det själv! haha

önskar mig verkligen en klippning i julklapp nu !
får vell se vadtomten kommer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0