90210

fan va jag älskar mina nya kanaler! sitter just nu och kollar på 90210 fast det e mkt bättre med det gamla gänget :)
har haft mina mammor här idag, alltid lika roligt att träffas! dom fick mockatårta som blev över från tindras dop!
men det blev ju kvar en bit ändå, trodde inte det skulle räcka men det gjorde det gott och väl!
det värsta e att jag gärna vill äta upp den nu.. men mår illa ! och ska sluta äta sånt onyttigt!
fast det e vell bättre att börja med det efter den är slut :)
då ska man komma i bättre form!

sådär nu e den borta! nu börjar mitt nya liv!
haahah



lilla tindras dop!

har anmält mamma och leffe till två olika program! får hoppas att dom kommer med i något iallafall :) haha
skulle vara skoj!
ne nu blir det cityakuten och sen crossen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0