bakdag

idag har jag varit på vårdcentralen och tagit blodprov!
skulle ha varit fastande, så jag åt inget till kl 12, sen när jah väl kom dit så kunde jag inte ta dom!
för dom hadr redan sickat iväg proverna, men kunde tagit ett iallafall två kvar!
så nu måste jag dit innan klockan nio på måndag! Uhhh...

hälsat på anna och william idag! så söt han är och väldigt liten :)
och så har vi bakat pepparkakor, knäck, chokladtryfffel och negerbollar! så nu hat vi precis fikat färdigt
jag , marie, lina monica och grottan! mkt trevligt

imorgon går tåget 10,02 så det blir att gå upp tidigt!
ska tilll mamma och gratta henne!
nepp nu blir det lite idol tittande !

tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0