chokladpudding

idag har jag varit på middag hos mormor! gott det potatisgratäng och kassler :)
 nyår ! hmm jobbigt..
var ju bjuden till lollo och marielle och tjejerna där, men då vet jag att det blir "fest "
och det käns inte roligt att ha med ebbis då, och ta taxi hem mitt i natten!
så jag skulle vara hemma, men så träffade jag stina på stan så jag blev bjuden dit!
det skulle vara stia , anna och maria! plus respektive !
och alla har barn , så det känndes faktiskt bättre ! och anna ska köra eftersom hon ammar !
så det kan nog bli trevligt, lite annat folk ! och god mat ..

ikväll blir det lungt , har gjort lite chokladpudding :)



och ska kolla klart på paradise hotel maratonet e ju finalen idag !
spännande kommer inte ihåg hur det slutade  !

ska bli en karlstadstur med grottan någon dag oxå! trevligt det..
måste ha mig ett par byxor,
ska ta och ringa honom nu..

ha det så bra så ses vi nästa ÅR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0