handboll

ikväll e det handboll! det kommer jag säkert att titta på :) tycker det e väldigt roligt
har beställt lite fina kläder till lucia
en röd klänning från gina tricot och några sexiga underkläder! :) Grrr..

har ännu inte fått en riktig julkänsla, och julkalendern var ju inte till någon hjälp för den var ju kasssssssss!!!
ska vara dom gamla godingarna som
- mysteriet på greveholm
- pelle svanslös
- pettson och findus
- julens hjältar

imorgon ska jag handla med lina, och sen hoppas jag att jag får kolla på greys anatomy hemma hos henne !
och måste boka tid på vårdcentralen för blodprov, och pappas och carinas julklapp har kommit så den måste jag oxå hämta! 
känns som jag måste fixa hundra saker, vill få ording i ebbas rum före jul !
och monica jag vill gärna ha tvbänkarna snart
 och GE mig ett skrivbord någon snart!!!!!!!
nu e det matdags för lilla ebba!

Kommentarer
Postat av: Mattias

SUNES JUL

2008-12-03 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0