har grejat och fixat

har tvättat lite, och så har jag bytt sängkläder till kotten, och så har jag faktiskt sänkt spjälsängen eftersom hon klättrar i sömnen, så nu kan jag sova lungt om natten! :)

imorgon blir det sopplunch med mina mammor!
och torsdag ska jag städa lägenheten, marie e så snäll och underhåller ebba så går det snabbare!
hoppas pappa kan komma med grejerna som står hemma hos honom! och mitt jävla förråd som fortfarande står kvar!
men men!
ne nu ska jag nog sova, la mig efter kl 12 igår natt, och då blev det inte mkt sömn eftersom kotten ska upp och masa kl 4 !
haha sötnosen!

jajaj ses imorgon!

längtar till jul då ska jag få mg en dagbok i julklapp! säger inte från vem ! Hmmm
men då kan jag skriva ner mina personliga tankar som jag inte kan skriva här.. haha

god natt era nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0