helt slut

har varit på näl idag, allt såg fin fint ut :) tack monica som gjorde mig sällskap och körde!
var en sväng på överby och fixade dom sista julklapparna! skönt det..
såklart när vi skulle åka hem, körde vi fel så vi hamnade i udevalla typiskt oss!
inte första gången vi kör fel! hmm monica haha
så jag följde med hem till monica och fick mig en pizza med putte och danne !
och vi fick hem mina tv bänkar! gottt det!
börjar bli ordning i hemmet här!
imorgon kommer det bli en himlans stressig dag! åhhh
men ser fram emot kvällen!
lördag ska jag få hjälp av pappa och köra det sista! äntligen få det klart innan jul!
nu ska jag lägga mig, har varit en lånnnnnnnng dag! med ett skrikade barn!

god natt

Kommentarer
Postat av: Böna : )

Det vet du väl att ja inte äter? : )

2008-12-19 @ 12:19:48
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0