Hmmm

förstår inte varför det ska klagas hela tiden ? ni har ingen anning om hur det e att vara ensam småbarnsförälder! 
så förlåt om jag vill göra något för mig själv ibland..
funderar på att vara hemma på juldagen skita i den familjemiddagen ,
sorry men det e så jag känner , har varit så himla ledsen ikväll! tack för det ..

fick min tv box idag med! men så klart så funkar inte kanalerna ändå
så grottis ringde kundtjänst, och allt såg bra ut, så han i telefonen visste inte vad det kunde vara!
så han skulle skicka hem ROBERT till mig :) så han kulle fixa det gratis..



klarar mig inte en vecka till utan femman och trean!



ne nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Marie !

NEJ. du ska inte va hemma då Milla.. Vi ska till Hc å röjja. Vi fixar detta, lr hur !! Ja är alltid där för dej!

2008-12-06 @ 01:51:38
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0