ja va ska man säga

fortfarande skit!!!!!

men har en glad nyhet iallafall , min gamla lägenhet blir borta efter denna vecka ! så nu måste jag ta förrådet!!
allt var bra på 6 månaders kontrollen, läkaren var jätte nöjd!
och nu ska ebba få tre sprutor, som sammanlagt kommer gå på nästan 2000 kr! dom var frivilliga att ta men jag valade att ta dom, skyddade mot krupp och lite annat! så det e lika bra...
men det e s typiskt, alla barn som var födda i oktober och framåt fick dom gratis! men men !
allt för ebba

Har varit full rulle hela dagen, så nu har jag satt mig i lugn och ro framför tvn och nattat ebba, så nu ska jag titta på titanic! åhh så bra den är, sorlig som fan!

torsdag blir det näl, monica ska med ! trevligt så nu ska dom sista klapparna fixas! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0