mkt att göra!

känner mig lite smått stressad!!
behöver ner till staden, måste fixa lite lampor handla lite!
och jag vill städa min gamla lägenhet! så det e gjort!


så böna om du har tid någon förmiddag, om vi kan börja städa då!??
och köra hit mina saker från förrådet!
Grrr...

på fredag ska det bli bakdag:)
monica, lina, marie och grottan ska komma!
det ska bli lite peppaekakor, knäck , chokladtryffel och chokladbollar!
det har jag bestämmt :)
kommer nog bli trevligt, får allt bli lite vin til detta och kolla på idol sen!
en trevlig fredag...!


känner att jag måste ner till stan, men har inte lust att gå i detta väder! BLÄ
ne nu måste jag kolla posten och sen kolla på "hem til gården"!
Kotten sover så gott, hon har gått i gåstolen hela morgonen så hon var trött nu! haha

ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0