onsdag

inatt har det inte blitt mkt sömn, ebba vaknade kl 2 och höll på till kl6 till hon slut somnade
och sov till kl 9 !
och jag var inte roligt inatt för jag var så HIMLANS trött!
men det går ju inte vara arg på  henne , när man kollar på
världens goa unge så smälter man ju..


Ebba Tuva Carolina Karlsson :)

på måndag kommer ebbas kompisar hit!
ska bjudas på lite adventskaffe , och så
får dom se vart vi bor nu!
 
tvillingarna Erik och Isak
ebbas BB kompisar


och lilla Arvid

hoppas bodil kommer med sina tvillingar
emil och erik

skönt och veta att det inte bara e ebba som blitt
lite extra mammig, lisas tvillingar har oxå
blitt det, och dom e ju lika gammla
så det kanske kommer i den åldern!
lite jobbigt är det ändå att hon inte vill vara hos någon
annan än mig, eller dom som hon känner!
men men går vell kanske över :)

imorgon ska jag tidigt till stan har lite ärenden att fixa!
och bakning på fredag, MYSIGT och GOTT!

och marie det blev fel när jag skulle kommentera! hahahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0