snart läggdags

ska snart sova, e himlans trött! men känner att jag har en sockerkänning på gång, så får vell ta mig lite glass!
usch tycker det e så himla jobbigt att ha diabets! tror inte riktigt att jag fattat att jag kommer ha det hela livet!
hoppas bara inte att ebba kommer få det! ska på läkarbesök på torsdag, hoppas jag får en ny insulinsort!



var en sväng på stan förut såg slutet på när dom valde lucia, fast såg inte riktigt vem det blev!
på fredag blir det julbord med flickorna! men funderar på att byta dag till på lördag, så ni vet! men vi hörs innan det så ni vet hur många vi blir! eftersom det e ni som ska laga mat själva!

imorgon ska kanske mammasova här, hon skulle jobba tidigt här i åmål på onsdagen!
mmmmm
och ebba ska på läkarkontroll på tisdag, inget märkvärdigt!
hoppas allt e bra bara!
är ju jullunch på familjecentralen på tisdag med!
gott och trevligt :)



så ännu en fullspäckad vecka!
men med roliga saker bara, förutom mitt läkarbesök! haha

varje gång jag kollar om man fått någon kommentar så blir man alltid lika besviken!
nästan aldrig någon som kommenterar
fast jag e lika dålig att kommentera andras så jag ska vell inte klaga!

god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0