en rolig lista

SAMMANFATTNING 2008
 

· Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
födde barn


 

· Höll du några av dina nyårslöften?

tror inte att jag hade några ! Hmm

 

· Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

jag :) monica och två av mina kusiner!
väntar med spänning till brorsan , emma och marie-louise får sina!

 

· Dog någon som stod dig nära?

farfar :(

 

· Vilka länder besökte du?

 inte några


 · Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja absolut men hemligt

 

· Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas

24 juni när älsklings ebba kom till världen
 

 

·  Vad var din största framgång 2008?

kanske fått mer självförtroende, men långt ifrån perfekt

 

· Största misstaget?

hmm ja det finns en del

 

· Har du varit sjuk eller skadat dig?

nej inte vad vad jag minns

 

· Bästa köpet?

min nya lägenhet

 

· Vad spenderade du mest pengar på?

grejer till hemmet :)

 

· Gjorde någonting dig riktigt glad?
a
tt mina föräldrar kan prata som människor



 

· Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

i kissed a girl- katy perry En plåga som skulle spelas på festerna



 

· Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

absolut ledsnare


 

· Vad önskar du att du gjort mer?

pass

 

· Vad önskar du att du gjort mindre?
pass



 

· Hur tillbringar du nyår?

middag med några flickor!

 

· Blev du kär i år?

nja kan jag inte påstå



 

· Favoritprogram på TV?

one three hill, gossip girl, greys anatomy, säkert några mer
 

· Bästa boken du läste?

ingen

 

· Största musikaliska upptäckten?

ingen

 

· Något du önskade dig och fick?

tror inte det brukar aldrig få det jag önskar mig


 

· Något du önskade dig men inte fick?

japp



 

· Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

jag låg med feber i sommarvämen, men jag och mamma fick oss en fika på marinan

 

· Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

tror jag säkert

 

· Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Blä, först graviditets kläder, sen inte mkt bättre



 

· Vad fick dig att må bra?

kompisarna :)

 

· Vem saknade du?
s
imon



 

· De bästa nya människorna du träffade år 2008?

hmm alla nyblivna mammor! 

Kommentarer
Postat av: Marika

Har Ebba hakklappar/skydd mm.?

2008-12-17 @ 14:30:38
URL: http://marikasvensson.blogg
Postat av: camilla

inte så mycket faktiskt!

2008-12-17 @ 15:37:42
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0