vad ska man säga! har lyckan vänt..?

dagen  började inte så bra, marie och jag skulle åka till dopet i laxarby, men när min klocka ringer kl 8 så har jag ett sms från marie att hon inte ska med för hon satt och drack och då var klockan 04,18 !
fick smått panik för jag visste att pappa inte hade plats i bilen för farmor skulle med! så jag ringde vell till halva telefonboken! men ingen kunde,!
men jag ringde pappa ändå, och farmor skulle inte med tydligen, men han hade sin jobbbil med två platser, för carina hadde den andra, och hon var redan där, åkte tidigt!
så ebba fick sitta i mitt knä! och det var ju inte så bra! men vi kom dit iallafall!

och dopet gick jätte bra, tindra skrek inte något!
inte ebba heller , förens i slutet var ju gudstjänst efter! så vi var i kyrkan en timme !

nu e jag på gott humör!
efter jag kommit hem, så plingar det på dörren, hyresvärden kommer och säger att  pannan funkar igen :)
så nu har jag värme igen! och sen får jag ett sms från stina, att hon kommer med en tv som jag ska få låna!  så tack så mycket! och peter skulle hjälpa mig och se om han fick igång kanalerna, så han kollade lite och så tryckte han in kortet lite längre in, och då funkade dom! hahah ett simpelt fel! måste ju faktiskt säga till mitt försvar att det var monica som satte in koret!

och imorgon kommer mina mammor hit! då ska det bjudas på mockatårta :)
men först ska det bli besök på vårdcentralen för dom två sista testerna ..
upp tidigt imorgon Blä..

ne nu ska jag mysa framför tvn med mina nya kanaler och varma lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: anonym

va söta ni e!!!!

2008-12-08 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0