Då var helgen över

hade jätte trevigt hos monica och putte :) lite grillning och prat ! sen bev det såkart hc , var inte så mycket fok som jag trodde det skulle vara men ! hade lite övernattnings gäster , Monica, putte, fredrik, och jimmy ! säger bara stackars putte som deckade, det skulle han inte gjort slutresultatet bev ett rakat ben, ena armhålan och på bröstet ! :) haha   jag och ebba var på kalas igår kväll mkt trevigt ! rasmus som fyllde år ! idag vet jag inte vad det blir, har ju äntlign fått pengar så ska handla mig ilte mat ! och betala tanddoktorn ! på onsdag kommer isa och britta hit på ite fika och prat , och så ungarna får eka av sig ite :)  måste ju bara berätta att ina och jag kommer bi grannar inom kort :) fan va roigt !                                                                              stackars putte :) även jag fick mig en extra rakning på benet ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0