en härlig dag

promenaden var jätte härlig :) mums va skönt och som sagt mkt snack
och konstigt att inte ha en barnvagn med sig !
och nu har man fått åka med marie i hennes nya bil ! vilken pärla vi tog en tripp till mekonomen
liksom vi som kan så mkt om bilar lixom ! hon skulle ha en sladd till stereon
sen var jag på dop till emil , god tårta och snack med mattias och karin !

och böna och jag tog oss en tripp till mcdonalds och tog en burgare !
nu e vi hemma hos mig och dricker lite , ochmera snack !

lite bilder har jag att bjuda på med !



fina utsikten från balkongen

 



marie som tankar sin pärla :)



solar på balkongen



party  på balkongen



avslutar med denna fna med mattias :)

ha en trevlig kväll , det ska jag ha :)
ses på Hc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0