Gud va tröttttt....

imorse var jag något fruktansvärt trött  ! och är det fortfarande .. men ebba är sålkart piggein, kan inte förstå hur trött ,man kan vara , igår somnade ebba vid hav 12,30 och då gick jag in och vilade middag och vi sov till14,30 hur gott som helst, men var ilte borta då när man vaknade till !  och så bev det en promenad till euro cash och handade ilte mat ! :) gott att komma ut !idag måste jag ner till stan och köpa gröt till lill skiten , och fika till imorgon när mina mammor kommer på fika ! :) undra vad man ska bjuda på ? Hmmm  öjj lina och marie fick ni mitt brev imorse ? :)  nu bir det dusch och mys med ebbis ! för övrigt såg det ut så här imorse i badrummet när jag gick upp,en liten råtta med namn ebba varit i farten  
   

Kommentarer
Postat av: Malin J

haha va go hon är lilla ebba :)

2009-04-21 @ 13:20:05
Postat av: Marika Svensson

Hahahah! Sådant bus gillar jag!

2009-04-21 @ 18:33:45
Postat av: Marika Svensson

Hahahah! Sådant bus gillar jag!

2009-04-21 @ 18:34:08
Postat av: Böna : )

Haha, vi fick jui nget brev. Men Limpan hämtar det idag ellr i morgon : )

2009-04-21 @ 18:39:21
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0