Härliga Väder

vaknade efter en väldigt skön nattsömn , fast såklart vaknade jag när det
var dags för ebbas morgon välling, men jag la mig på min sköna kudde igen
och somnade om ! sen ringde pappa och väckte mig vid 10 tiden vi ska nämligen på dop
idag igen :) vid halv tre , lilla emil står på tur !

fick även ett sms från mamma att hon köpt en röd vårjacka till Ebbisen
tack mamma :) den blir säkert jätte fin på henne !

snart ska jag och marie ta oss en promenad , får se hur långt jag orkar gå
jag hade rätt tränningsvärken har satt sina spår  i magen är det värst !
ikväll blir det nog utgång, jonas och gänget komme ju hem runt 9 tiden
ikväll, efter att ha varit i borås !  får se hur kvällen kommer att sluta ! skariver mera sen
måste göra mig redo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0