helgen som har gått

ja ska man försöka sammanfatta detta ganska så kort då ! fick iallafall skjuts av lina och annica i lördags till mamma, dom skulle jobba i mellerud så det passade ju som handen i hansken :) åkte även med dom hem på söndagen ! mamma och jag och ebbis hade en super dag på marknaden i ed ,  stannade till på simons grav på hemvägen , han fick lite bommor ! gud va jag saknar honom , tänker på honom då och då !  Finaste simon                                                                     sen bev det såklart lite grillning och ett par glas röd vin till kvällen sen !   så tack mamma för en underbar helg , men sen direkt bärde det av till bengtsfors fick skjuts av emma och johannes som skulle till åmål och handla, så grillning blev det igen fast med putte monica och johannes emma , och såklart med tindra , elsa och ebbis ! så  idag har vi varit på öpnna förskolan i bengtsfors , grillade lite korv och myste med barnen !  har varit en trevig helg men är glad att jag är hemma nu, har saknat min säng :)  så morgondagen ska jag plantera mina jordgubbar och smultron som jag köpt , och hoppas man får marika på besök ! måste även betala tanddoktorn och hämta ut ebbas spruta som hon ska få på onsdag ! nu blir det ostbollar och dricka i soffan till cityakuten !                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0