herregud vilket väder vi fått

har verkligen varit på långpromenad!
jag och ebba tog en sväng till åmålsgården och hälsade på farmor rigmor
sen fick vi ta en tur till adolfsberg och hälsade på där med !
och vi handlade lite på cervus , och sen ville jag se hur stefan och lindas
nya kök ! och det var väldigt fint :) :)
 och matilda hade sin lekkompis hanna där
och dom lekte jätte mkt med ebbis , dom var glada över att ha henne där !



Söta Hanna Ebba och Matilda

och hanna hälsade till dig mika :)

nu är böna här och vi tjatar lite !

Kommentarer
Postat av: Marika Svensson

Haha, åh så förvånad jag blev när jag såg henne på kortet! Inte sett tösabiten sen i början av februari.. Ska bli skönt att komma hem!

2009-04-02 @ 21:50:15
Postat av: camilla karlsson

ja hon saknade dig allt, men hon var väldigt förtjust i ebba iallafall :)

2009-04-02 @ 22:38:55
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0