Nervös

börjar bli lite nervös nu, ska jobba för första gången på snart ett år på torsdad och fredag ! så det ska bi skoj !  på ördag e det ju marknaden , den kan kvitta för mig, men det bir nog grill fest med tjejerna :) sen HC ! så det ser jag framemot !  för övrigt så jag har jag städat idag, dammtorkat som adrig förr ! tvättar gör jag med, och ska stäa ner massa ådor i förrådet ! och så ska ouise komma och häsa på oss idag, får bjuda på ite mat !                                                                                                                                                                                  Jag saknar mitt ånga hår ! hoppas det växer snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0