skit oxå

chefen ringde mig imorse och frågade om jag kunde jobba, trodde jag skue hinna fixa någon barnvakt, men icke så det blev inget jobb för mig :( och behövde verkigen dom timmarna ! så nu bev jag fakriskt ite besviken ..  men ikväll kommer daniel med famij hem över helgen , så det ska bi roigt att träffa dom längesedan nu , ser även fram emot black jack  imorgon kväll , trevligt sällllskap med lite vin : )  igår kväll fick jag planterat mina jordgubbar och smultron, fast när jag började gräva i landet  så var det ju massa maskar och äckliga kryp så jag lade ner den tanken och tog blomlåder istället ! haha sen kom marika och som vanligt hade hon med sig presenter till ebba, en jätte söt klänning och sommar skor, skorna tyckte hon inte om var lite rädd rör dom :) och så fick hon en hink och spade och en vattenkanna, så nu ka vi gräva i sandlådan ! men iallafall så blev det mkt prat och kvällsmat ! får vell se vad jag och ebba hittar på ikväll , får vell åka till pappa kanske ! jaja nu får jag greja med lite saker innan ebba vaknar till ..

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag kunde vait barnvakt ju! :) Tveka inte att fråga nästa gång, det värsta jag kan säga är Nej ;)

2009-04-30 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0