spagetti ben

va jag känner mig duktig idag :)
var på gymmet och pumpade som aldrig förr
man ska nog gå dit själv så man får något gjort
kommer nog inte kunna gå imorgon, körde mest benen idag !
hämtade även hem min cyckel som har stått utanför min gamla lägenhet
i ett år , och dom hade så snällt använt cyckelkorgen som soptunna Tack !

köpte med godis till mina påskbrev, känner lite panik för har ju inte målat klart alla
så det kommer jag pyssla med hela helgen !
får passa på när ebba inte är här och rycker i allt :)



så den som har varit snäll kommer få ett påskbrev av Ebbisen
som för övrigt ska vara en påskgumma på påskparaden :)

nu ska jag ta mig en tupplur , är verkligen jätte trött !


Kommentarer
Postat av: sofia

D var väldigt vad fint du teckna då, man blir ju nästan avis;)

2009-04-03 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0