tacomys

igår lurade vi allt böna ! hon trodde hon skulle hit på fika med mig och lina
men vi hade gjort iordning lite tacos och monica , emma och lilla elsa var här med !
så vi hade en trevlig onsdags kväll med prat och mys ! :)

har även beställt en bikini och ett par solbrillor som skulle komma vecka 16
skönt det ! men måste verkligen köpa nya kläder ! har inget att ha på mig längre ..
men det får ja ta någon dag !

idag måste jag ner till stan, såg igår att mina kanyler var slut ! inte bra
så apoteket nästa ...
får vell bli en promenad och rensa tankarna samtidigt :(
marie kommer ikväll oxå, så jag får prata av mig lite !
skönt det !

nu måste jag vila lite, mår inte riktigt bra !



denna tös måste vi fira till helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0