UJ UJ

kan ju säga att det känns att jag inte jobbat på över ett år, vad trött jag är i kroppen ! men men ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, marie ska ju vara med henke och lina med danne , men hoppas dom kommer hit istället eller så vi kan promenera lite :) imorgon ser jag fram emt grillfesten hos monica och putte, sen hc !  måste säga att jag bev jagad av en humla inne hos mig, jag var på balkongen och den flög in, jävlar va rädd jag blev det är i sådana här lägen man ska ha en redig Karl, för jag vågar fan inte vara i samma rum som massa kryp  :) :)  jaja ha en trevig fredags kväll , får se vad som händer hos mig !                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0