Vunderbart

idag har man varit ute i vår vädret nästan hea dagen, jätte skönt ! emma, esa och monica, tindra kom ti åmå så det bev unch i parken och massa prat, så kom ina dit hon fick ju åka hem från jobbet , eftersom hennes tand krångat så hon fick ti tandäkaren ! så hon spenderade dagen med oss! såkrt bev det fika sen, köpte med ite gott från ica : ) så ungarna fick verkigen eka av sig idag, ebba somnade tidigare än vanigt, en trött och svettig ebba ! och äntigen fick jag hjäp att bära ner min tvbänk och och crosstrainer ti förådet så nu het pötsigt har jag en jätte stor ha :)  jäva dator som ni märker går det inte ens att kopiera in den bokstav som inte funkar, så ni får ista ut viken bokstav som inte funkar!     imorgon bir det jobb för mig ! ska jobba för pappa .. så det bir skönt , sen åsensbruk på ördag ti söndag! träffa mammsen och gå på eds marknaden ! mmm mnu ska jag SOVA trött som en idiot !                                                                                    en ebbis i vårsoen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0