då har helgen passerat ännu en gång

har jobbat denna söndags förmiddagen , skönt att få lite mera timmar ! men var otroligt trött imorse !
så det fick bli en vilstund på soffan när jag kom hem ! så nu har jag lagat lite kyckling och blev så mätt
så jag får vell vila en stund till ! innan ebba kommer tillbaka och busar .. :)

imorgon kommer mamma på besök ! ska bli roligt !
alltid lika roligt att träffa mamma !

nu ska jag se på unga mödrar och äta lite ostbollar !



älskade mamma ♥ som alltid ställer upp till tusen procent , tycker det är väldigt synd att 
du inte bor kvar i åmål !

det är samma med daniel, johanna och mejha
och niklas , vill ha er närmare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0