hemma igen !

jag och ebba har varit och hälsat på britta och arvid nu på förmiddagen , så dom små fick leka av sig lite grand !
och så klart när jag skulle cykla hem började det att regna , så vi var ganska så blöta när vi kom hem !
så på med torra kläder och in med ebba i sängen så hon får sova middag en stund !
annars går det inte , då skulle hon vara grinig hela kvällen !

jag fick till slut barnvakt ikväll
! och ville gå ut , men ebba e inte så pigg , och jag kände inte riktigt för det
om det hade varit planerat så kanske !  får spara mig till nästa helg, när vi sk aha våran vikarie fest :) 
kommer nog bli jätte roligt !

ja igår kväll dök min flört upp bara sådär , det gillade jag inte riktigt ! jag höll på att färga håret !
så det blev lite panik, jag hade ju tänkte haft en myskväll med bara mig själv ! med god mat och ostbollar !
men iallafall dök han upp ! och min första tanke var att detta var inget för mig !
så var det med det !

ikväll kommer kanske lollo , på lite vin och prat ! en lugn hemma kväll !


tycker ni ska läsa maries blogg ! marie
nu har den stora nyheten kommit ut !
marie och henrik ska bli föräldar ♥
det är förklaringen till varför marie inte varit ute dom
tre senaste månaderna !
och äntligen kan man prata om det
har varit väldigt svårt att hålla tyst om det !
har ju vetat det kanske i två månader om inte mer !

så ett stort grattis till dom !


Kommentarer
Postat av: Lilla Bönan

Hahah : ) Vilket kort... Yes, nu är det allt ute och det blev ju spjäll säng och lite bäbbe saker på Ikea idag. Vi håller på att måla om i sovrummet så jag kommer och hämtar dej och lilla Ebbisen någon dag så ni får komma på lite fika!

2009-08-30 @ 20:20:06
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0