herregud !

mm är i åsensbruk hos min mamma , och igår blev det utång i håverud ! min första tanke
"finns det ens några ungdomar här"  och ja det fanns det visst ! ganska så många faktiskt !

en ganska rolig sak hände som är så typiskt en småstad ! ( by)  när vi gick in på terassen som det var en trubbadur som spelade så var det jag, mamma och leffes kompis dennis  ( som för övrigt var en gubbe på 53 år ) som gick in tillsammans , alla vet ju vem mamma är , så då började snacket direkt ! att jag var dennis nya unga flamma ! alla pratade om det ! men hallå vad typiskt ! men men
jag hade det roligt iallafall , buggade som fan !
i slutet av denna trevliga kväll , kom det fram en snygg kille på 28 år ! bodde i dals rostock , han sa att jag var den snyggaste tjejen på hela stället , så vi tog oss några danser . pratade ganska så mycket , bytte nummer !
och sen sa vi hej då ! fick några pussar och väldigt gulliga sms sen när jag kommit hem till mamma igen !

SÅ JA DET VAR EN LITEN DEL AV MIN ROLIGA KVÄLL ! '
 vad hade ni för er igår !

ikväll ska iallafall jag och marika ha en mys hemma kväll med massa godis och bra film !

men först ska jag mamma och leffe ut på en mc tur i det fina vädret vi har ! :) 

bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0