hmmm..

ja inte riktigt vad jag tänkt !

sitter och äter ostbollar, och dricker cola! ångrar att jag inte tog päronsodan !
men intressant för er att veta lixom !
mina tankar går i hundra ! orkar inte med allt skit nu !

måste bara berätta förut på mamma gruppen , så stog ebba bredvid edwin ( mimmis lilla pojk )
och så sa jag att hon skulle vara go , och då ställer hon sig och kramar honom ! dom var så söta
fan att man inte fick det på kort :)
imorgon ska jag och ebba hem till arvid och britta och leka !
får se om hon kommer krama arvid med , fast då ska kameran vara redo !

har bjudit ganska så många på mitt klädparty ! kommer nog bli roligt !
hoppas dom handlar mkt ..

ne nu åter till sagan om ringen !
sen sängen!
bye bye



en liten ebba och en liten arvid !

Kommentarer
Postat av: evelinah

nämen, har dom varit så små.. hihi! ses på fredag!! :-)

2009-08-31 @ 21:48:24
URL: http://eveheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0