känner för ett långt inlägg idag , hoppas ni orkar läsa :)

ja idag är det lördagmorgon, och ebba går runt och rotar överallt ! idag sov hon längre än mig ! jag vaknade halv 8 , har ftt in arbetstiderna i hjärnan nu , men har bara nästa vecka kvar nu på schemat ! och då jobbar jag bara kvällar eftersom vi ska skola in ebba på dagis den veckan ! kommer bli spännande :) så nu har jag köpt regnkläder , stövlar och vanliga gympa skor ! till henne så hon är redo för dagis ! 

igår kväll var cissi här i hade myskväll, gick till stan för att handla mat och låna film , men när vi väl hade kommit hem kom jag på att vi glömde filmen , men tur hade cissi bilen s vi tog den till ica igen ! är jätte glad att vi har blitt så bra kompisar som vi är , kompisar kan man aldrig få för mkt av ! love you gumms !

idag ska casper komma och sova hos mig , vi ska laga lite mat och kanske lna någon film ! och så fick jag höra att niklas ska komma idag eftermiddag, så det kommer bli jätte roligt ! en bra helg känner jag att det kommer bli :)


nästa helg ska det bli dans i laxarby ! torgny melins komme rdit ! så kräftskiva hos monica och putte först :) några som ska dit ??


just det mste ju skriva att vi har köpt ny vagn , och jag har satt på cyckelsadeln på min cyckel så nu ska vi ut och cyckla jag och ebba :)


 

 

 

 


någon mer än mig som saknar disney klubben ?






Kommentarer
Postat av: Böna : )

Oj, ska du ut och cykla med Ebba? Undra hur detta kommer sluta hörru ^^

2009-08-08 @ 11:02:19
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack :) men jag undrar jag.. Haha.. Vill bara ha bort magen nu & kunna sova normalt osv ;P

2009-08-08 @ 17:20:43
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0