känner mig på topp

ja va ska man skriva ?
tror det kommer bli en bra dag idag , ebba grinade inte alls idag när jag lämnade henne på förskolan
har fått storhandlat, och såklart några mysiga sms nu på morgonkvisten ! :)
tror jag kommer få en bra lön på torsdag ! 
på fredag är det mamma grupp för oss unga mödrar ! ska bLi riktigt roLigt , Längesedan jag såg dom nu ! 
och så kLart ska aLLa få inbjudan tiLL mitt kLädparty den 14 sep !  
och på lördag ska jag ut med vikarierna på jobbet !

ska bara städa lite oxå innan jag myser ner mig i soffan till greys anatomy repsrisen från igår !
och ringa pappa !

 

denna godingen speas mkt hos mig nu , tycker den är underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0