lite kalas och saker

igår lånade jag med mig ebba på kalas till mamma, och jag fick jätte fina saker av mamma ! caspr fyllde ju år igår ! 15 år så nu får han köra moped lagligt !
idag är jag ledig:) så jag ska försöka ta mig till bloms och köpa lite regnkläder och stövlar till ebba ! eftersom hon börjar på dagis på måndag, eller det är inskolning då ! ska bli spännande och se hur det går ! och ikväll kommer louise och yvonne hit och ska fira ebbis, yvonne har ju jobbat och inte kunnat komma tidigare ! så det får bli lite kalas ikväll med !


nu vill jag verkligen klippa mig , har tittat ut en frisyr som jag vill ha :) någon som kan klippa ??
och en annan sak, jag har inte ftt post på två veckor ! inte ens reklam och det får vell alla ! knepigt ..








vill så gärna åka till tenhult och hälsa på daniel johanna och mejha ! men får se när jag inte jobbar så mkt
vill ju inte bara vara där över dagen !

måsta tvätta idag med !
mkt som jag behövde göra !

Kommentarer
Postat av: Böna : )

Du skulle sagt nu när du var här att du ville bli klippt : ) Jag kunde ha gjort det på direkten! ^^

2009-08-04 @ 22:02:17
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: limpano

Va fan. ja undrar var min elräkning håller hus faktiskt.. vill inte att den ska komma inramlande om flera månader lixom :) får heller ingen post :)

2009-08-04 @ 22:56:01
URL: http://linadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0