lite planering av resten av veckan !

idag när jag lämnade ebba var hon väldigt ledsen ! men förhoppningsvis går det över efter en stund !
men hon var väldigt trött dag, hon vaknade en timme tidigare än vad hon brukar !

snart ska jag och mari til arbetsförmedlingen , mindre roligt !
sen ska jag hem och säda , ska även flytta om ! så det kommer allt före och efterbilder sen ! får se om marie orkar hjälpa mig !

imorgon kommer nog mamma på besök :) och jag längtar fakriskt väldigt mkt !
känns som vi inte träffats på hela sommaren !  så det ska bli roligt
hon får faktiskr hjälpa mig och handla lite ! storhandling på gång !
får ju pengar imorgon !! GÖTT DET !

och på fredag ska ebba till flipper , nu efter sommaren fortsätter vi med varrannan helg !
så nu blir hon borta under helgen ! men det var bra det ändå ! för jag fick jobba lite nu på söndag !
och det behövs !!

just det ! nästa vecka ska jag , lollo, karin och kanske nikke till göteborg och vara modeller för en dag !ska bli sminkade och ha med oss tre ombyten , och få ta några kort ! sen får man välja om man vill köpa korten eller inte !
kommer nog bli roligt ! och detta skulle inte kosta något , bara resan dit och om man vill ha korten !








tre utav mina kompisar som gjort dettta !
marielle cissi och emelie
HOT HOT HOT

(lånat deras bilder från facebook, hoppas det inte gör något )


talk to you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0