pirr i magen

jag kan börja med att berätta om jobbet på tandläkaren, är faktiskt ganska så roligt
en timme om dagen , efter stängning ! så jag är helt själv ! ganska gott att strosa omkring där !
men kan berätta att dom sprutorna dom har , är fan inte dåligt stora ! Uhhhh...

men till något ännu roligare ! var meningen att jag skulle träffa min flört till helgen, men fick just ett sms att
han ville inte vänta så länge ! så vem vet , får kanske ett sms snart att han är i åmål !
nervöst ! haha ..
namn och bilder kommer ?? hmm vet inte , men inte än ! :)

har en övernattsgäst idag , min bror casper ska slagga här, så vi har ätit god mat, och kollat på linas kvällsbok  !
får bli sängen snart ! trött trött trött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0