sanningen om camilla

lite om hur jag är som person !

fick diabetes 06 , men kan ändå inte låta bli sötsaker (inte bra )
kan inte leva utan päronsoda söt dricka överhuvudtaget , älskar verkligen
pez godiset man kan köpa i lösvikt på ica ! 
ska börja plugga i januari till omvårdare , så förhoppningsvis man kan få ett jobb
inom vården , vilket jag trodde jag skulle hata när jag började sommar jobba sommaren 06
men har blitt fast i ca 3 år  , och trivs som fisken i vattnet ! så tack pappa som tvingade dit mig och söka sommarjobb !
körkort står oxå på min lista att fixa ! så fort som pengarna strömmar in !
svarar oftast inte telefonen när jag inte känner igen nummret , och tycker inte om att prata
i telefonen alls ! sms hellre men det kan allt dröja innan man får svar av mig ! fråga bara marie !
som person är jag väldigt blyg , har dåligt självförtroende och svårt att säga ifrån ! (tyvär)
det måste jag träna på ! men tycker ändå att det är jobbigt !

och såklart blev jag stolt mamma till ebba den 24/6 -08
det bästa som någonsin hänt mig, och hjälpt mig lite med mitt självförtroende !




ja detta var lite av min historia om mig !


Kommentarer
Postat av: Lilla Bönan

Svarar inte på okända nummer, nej! Är seg på att svara på sms, ja! Men du har blivit väldigt mycket bättre som person när du fick lilla Ebboch hon har verkligen hjälpt dej till mer sjävlförtroende ( som du verkligen behövde )

2009-08-26 @ 21:08:56
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0