smått nervös

imorgon ska vi skola in ebba på dagis , och jag är nervös ! varför vet jag inte ? men är vell mest för jag inte vet vad man ska ha med sig ! men kommer nog gå bra ! och sista veckan på jobbet nu ! bara kvällar nu då !

och malin har fått sin efterlångtade son nu ! den 8 aug kom han Dewin :) längtar tills dom kommer hem ! måste lukta lite nyfödd bebis , dom luktar så gott !
så grattis grattis till er malin och christian :)

imorgon ska jag även till marie juberg och anmäla mig till komvux  var där i tisdags, men hon hade semeser s jag fr gå dit imorgon ! och så ska jag hälsa på britta, och lisa skulle med dit ! så det blir fullt upp ! 

nu ska jag spela lite sima på brorsan dator ! det är ju så roligt :) :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0