uppdatering

ja nu har mammsen åkt hem igen , vi har fått mkt gjort idag ! hon har iallafall fått upp mina gardiner som har legat färdigstrykna sen i början av sommaren ! så nu är dom uppe ! har fått tvättat lite idag med ! var så illa tvungen eftersom pissen sätte sig i ebbas säng och bajsade !! GRRRRRRR ... då var jag arg !

och så ringde pappa förut , ska iväg och jobba sen halv 6 ! ska städa hos privat tandläkaren bo johansson !
men det skulle ta en timme , och jag skulle bara gå bredvid idag ! sen får jag ta det själv ..
bra med lite extra timmar !!

och ja vi har fortfarande kontakt , jag och min flört i rostock ! :) men jag kommer inte riktigt ihåg hur han såg ut
vet bara att han var väldigt snygg , annars skulle jag inte pratat så mkt med honom ! får se när vi ska träffas igen då !
det lilla som vi skrivit verkar han vara väldigt snäll och go !
en 28 årig egen företagare ! det låter ju väldiht bra , namnet vill jag inte skriva ut faktiskt !

men men !

imorgon fr jag pengar igen ! så då ska det handlas lite igen ! och kolla klipptid !
mm ska göra något helt nytt med håret igen !
och så pratade jag med björn förut, blir nog att fylla i min ros i färg !

nu blir det att försöka få tag i pappa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0