14 Februari

ja alla hjärtans dag idag då! och jag har nog inte varit så här glad sen Ebba föddes :)
även om jag e själv denna helgen så gör det inte något dugg ! jobba på du...
men nästa helg blir det en tripp till bengtsfors ! :)

mamma var här igår, fick mig några söta tulpaner ! tack mammsen ..
marie och lina var här en sväng med, mkt att prata om !

för övrigt så mår jag bättre av förkylnngen, ebba oxå!
så nu ska vi simma på söndag !

ja idag blir det städning och en låång prommenad, e så härligt väder ute nu!




hörs senare!
och marie , lina hoppas ni får det trevligt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Limpa.

We will. Vi ska hålla dig uppdaterad och jag ska akta mig för " du vet vem " :) shiiii, vi ringer dig sen

2009-02-14 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0