fredagskväll

ja ebba e hos flipper nu, så jag har haft dagen för mig själv!
blev att gå till jobbet och sola :) sen hälsade jag på rigmor på jobbet
var så längesedan jag pratade med henne!
handlade lite mat och var på bolaget!
och det var en konstig känsla att äta utan att bli störd av ebba som helst ska sitta mitt i när man äter!
men det e väldigt tomt utan henne! det är man inte van med!

morgondagen blir det lite vindrickande hos mig, sen bowling och HC
kommer nog bli trevligt!
den 20/3 blir det kryssning med malin och jonas än sålänge! den fjärde är vell inte bestämmt ännu!
men kommer nog bli äldigt roligt, känner att jag skulle behöva komma bort en stund!



brorsan och mejha och jag och ebba! :)

kollar på top model 1 nu, fan va gammalt och amatörmässigt det känns haha
än dom nyare avsnitten!


har precis stått på crossen så nu blir det ett bad!
och ikväll efterlängtade lets dance :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0