lets dance i skövde

mm fredagar brukar ju jag spendera i min soffa med marie och lina ! men idag e jag i mitt
fina hotell rum i skövde ! dock e jag själv, för pappa och ebba sover!
pappa somnade efter första dansen, han klarar inte några öl längre haha :)
har haft en jätte bar dag med familjen! pappa, daniel , johanna , mejha , niklas, casper och ebba såklart!
får se vad morgondagen har att erbjuda?! vem vet..

en härlig hotell frukost iallafall! Mumma :)




för övrigt var vi på en jätte fin och bra restaurang ! en buffe för 49 kr
och hur mkt mat som helst, och mkt kött att välja mellan! men inte bra att gå på after work med barn
så jag , ebba och daniel, johanna mejha gick hem tidigare och myste!
nu blir det nog sängen! lite trött efter resan!

god natt mina lovers !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0