lykliga onsdag

mkt fullspeckad dag! men det e roligt dte med!

och ikväll börjar greys anatomy :) :)
jag drömmer så otroligt konstiga drömmar nu för tiden ! HAHA  helt sjuka ..
Ser fram emot helgen ! :)

jag trodde jag skulle grina ihjäl mig igår, kollade på det engelska paradise hotel
och tanya fick åka hem, och hon var den enda som hade en kille där inne !
och det var så otroligt ledsamt! hon offrade sig så hennes kompis fick vara kvar !
gud va blödig man får vara då!

 
men det e vell ingen som bryr sig om paradise hotel! förutom jag..haha

nu åker ytterkläderna på och en promenad till familjecentralen !

Kommentarer
Postat av: Karin

JA, äntligen börjar greys anatomy. jag missade det sista avsnitet förra säsongen men det ger sig väl :)

2009-02-18 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0