Mys söndag

ja snart blir det att plaska med ebba  i simhallen! ska bli skönt, blev ju inget förra söndagen!
både jag och ebba var inte riktigt friska, men nu så :) :)

sen kommer lina och marie till kvällen med gossip girl på tvn med lite prat och mys !
tror att fredagar och söndagar e våra dagar! som vi alltid träffas på :) haha

kollar just nu på svergies värsta bilförare! och det e ju så bra, så dåliga vissa är ! hahah
men jag och monica har en Deal nu , om jag får körkort i år så ska jag hennes bil !
så det ska jag satsa på ...


en sådan skönhet kan bli min! hahahaha

idag e det oxå en vecka kvar tills emma ska ha sin bebis! :)
kan ju gå över med, men det hoppas vi inte !


hade en så härlig dröm ! ville inte vakna ...Mums M :) 

tjo hej nu ska det packas badväska !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0