pannkakor

idag kom monica och emma på besök, vi skulle egentligen åka till
säffle och hälsa på marie-louise mn nu hade hon fått magsjuka! 
så får åka senare! typiskt..
men var nog lika bra, ebba e fortfarande inte helt frisk! usch stackare..

så jag fick fixa ihop lite pannkakor till mina gäster!
och så blev det en tur till säffle, lindex och kappahl !
och dom skulle promt in till mcdonalds
emma fick allt i sig en liten hamburgare och en wrap
åhh kommer alt ihåg hur det var att vara gravid
MAT jämt! haha :)
men ca 2 veckor kvar tills den lilla ska ploppa ut, hon har allt en rejäl kagge nu !

helgen ? ebba ska till flipper imorgon!
så jag vet inte vad jag ska hitta på!
funderar på att ta bussen till bengtsfors och sova över !

lördag blir det nog utgång, lite bowling och sen hc!
och det efterlängtade babysimmet på söndag!
beroende på hur den lilla dockan mår !

ne nu ska jag kika på one three hill !
sen scrubs :) :) :)

God natt !



precis en vecka innan förlossningen!



Efter nio månaders väntan kom hon tillslut ut



helt sjuk vad snabbt det går, den 24 är hon redan 8 månader

Emma snart har du din plutt i dina armar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0