vackra snön

det e ju så mysigt när det snöar, men det e fär jävligt att gå i den!
gick till britta förut, och det var inte roligt halkigt under den snön som hade kommit ner
och inte plogat någonstans! PUST men fram kom jag till slut!

ja nu e snart den efterlängtade helgen här!
Ebbisen ska till flipper imorgon, så jag drar mig till bengtsfors, eller ja skåpa iallafall!
ska passa på att hälsa på monica med, dom håller ju på att bygga om i köket !
hoppas att lina och marie kommer efter jobbet! måste ta ett snack med er ! Help help :) haha

nu står den tråkiga disken och väntar på mig!

OJ va roligt när folk kommenterar ! :)
fortsätt med det ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJAAAA!! Vi får komma bort på Söndag om vi inte är förbakfulla :D Kan ringa dej i morgon när ja har lunch !

2009-02-19 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0