vilken jävla förmiddag..

..har suttit i telefonen hela morgonen, med försäkringskassan och banken!
försäkringskassan fick jag inte mkt hjälp 170 i kö före mig, och det tog i min samtalet!
så 40 min i kö för inget! sen fick jag ringa banken och försöka ta bort min e- legetimation
men lika onödigt det, en kille skule försöka hjälpa mig och guida runt mig på datorn!
åh gud va jag skämdes , jag fattade ju inget så kan föstå om han blev irreterad!
men tillslut så blev det rätt! fast det funkade ändå inte ! blir så frustererad!!!
stackars marie och lina förstår er om ni inte trivs på jobbet! fy fan ... hahah

men har iallafall hunnit städa , ska tvätta lite med!
för det blev inget till marie-louise idag, men i slutet av veckan blir det nog

ebba har blitt förkyld, hon hostar och snorar! stackarn
hon var nog helt utslagen igår efter simningen
jag gick hem från linda vid halv 7
hon somnade direkt hon kom i vagnen!
väl hemma så vaknade hon inte, försökte väcka henne så hon skule få vällingen
men det gick verkligen inte ! så hon sov ändå till kl 4 då hon vaknade av att båda benen
stack ut från spjälsängen, så hon satt fast! haha stackaren
men så somnade hon allt om till kl 9

men hon hade inte fått någon mat i sig sen kl 6 på söndagkväll till kl 9 i morse !
kan förstå om hon var hungrig!

ojj nu blev det ett långt inlägg! hoppas ni orkar läsa !

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0