4 barn , 3 mammor och 2 hundar

ja idag var det våfflor hos britta och arvid, jätte gott men blev så mätt :) sen tog vi oss en promenad i hannebol skogen ! eftersom britta var hundvakt åt två hundar , skönt att komma ut var en lagom promenad ! ska dit på måndag igen :)

lite bilder från dagen :


testade regnjackan som jag fick för ett tag sen, var mer som en kännig
gick ner till fötterna ! lite stor än



det började regna men ut skulle vi ändå



tvillingarna erik och isak somnade direkt



Ebbis hemma hos britta igen



godingen Arvid


en mkt rolig dag !

Ebba har fått sin första tand nu ,så extra gnällig har hon varit ! tror jag det va ont det måste göra stackarn ..
hyresvärden ringde mig förut, inte bara 1 gång utan 7 ggr , var nere i källaren , och såg det var bara nere i ca 5 min så han måste ha ringt ganska så intensivt , men iallafall ska det komma en möjlig köpare av huset imorgon halv 3 , så då måate jag hinna med och städa och greja, mäklaren ska ju oxå med och kolla , ska ta lite kort !
hoppas han inte vill köpa huset ,.. kanske ska strunta i att städa så dom märker va slitet huset är !

blev inget mys med cissi imorgon, kom ju på att det är kalas hos pappa imorgon ! så det blir vell på lördag istället !
har precis ätit färskpotatis , kyckling och bearnaisesås  UNDERBART GOTT 
ska kolla klart på dirty dancing sen sängen
drömnde en mkt bra dröm inatt, får hoppas den kommer idag med !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är alltid trevligt att ha er här. Nu står arvid vid stolen och pratar med hundarna.

2009-05-15 @ 08:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0