en skön dag

idag fick vi besök av cissi tog oss en promenad till cervus och lämnade tillbaka osen som var möglig och det var inga problem , hon var så snäll som satt i kassan ! så jag fick mig allt en ny ..
sen gick vi till stan skulle köpa oss glass men var ju inget väder för det, så ddet blev en sallad i parken! och så fick ebba gunga ! avslutade besöket med en film och lite fika..

sen blev det dags för nytt besök, då kom lollo så vi gick ut och skulle få ebba att börja gå lite , men hon är inte så förtjust i gräset , så hon ville inte krypa ,inte ha händerna i gräset! mesig min dotter haha!  och när vi gick med henne så gick hon bara till dörren och ville in :) men hon reste sig nästan helt själv från knästående till vanligt när hon hållde i bollen, då tänkte hon inte på så mkt annat !



imorgon blir det fest, och niklas kommer ! blir en bra dag :)

monica nu faller mitt nattlinne i bitar :(  bara så du vet tills jag fyller år !

Kommentarer
Postat av: Lilla Bönan

Vi får ses till veckan när jag är ledig : ) Va så länge sen, då ska allt jag lära Ebbisen att gå ^^

2009-05-21 @ 22:24:13
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0