full rulle hela dagen

som sagt var på sopplunchen idag, så ebba fick härja runt en bra stund sen gick vi vidare mot rio och mötte upp malin så vi tog oss lite glass :) och gick runt på stan en sväng tills hennes buss kom vid halv 4 !
sen mötte jag jc och yasmine på vägen hem , så dom följde med hem så dom små fick leka av sig lite !
så det har varit fullt upp , men det tycker vi om !  ebba var helt slut hon somnade nu halv 7 , brukar somna efter kl 8
lill tösen !



Malin och ebbis

min snuttis ♥



imorgon ska vi hem till britta på våfflor och sen promenad! tror lisa och grabbarna ska med oxå !
fick precis ett sms av cissi på fredag ska vi ha myskväll när hon slutar jobba kl 6 , blir tacos och hyra film :) det ser jag fram emot !

nu vänner
rent hus
greys anatomy
fråga olle
girls at the playboy mansion
och sist Big brother

där har ni min kväll, om jag inte somnar för är väldigt trött !




Kommentarer
Postat av: Dinah

vi har varit sjuka jag och Yasmine igen... Trodde inte att dagis bacillerna skulle ta fart så fort... Nu är hon frisk men jag har spytt som en gris... Hatar verkligen att vara sjuk!



Yes, kom hit till veckan du :) kattungarna har precis öppnat ögonen... så söta!!

kram

2009-05-13 @ 23:56:26
URL: http://dinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0